Sunt avocată în Baroul București, titulară a Cabinetului Individual de Avocat „Bianca Paula Opriș”.
Am pornit pe acest drum cu convingerea că legea poate și trebuie să fie un sprijin real pentru oameni, nu doar un instrument tehnic.
De peste 16 ani, abordez fiecare speță cu rigoare, responsabilitate și atenție la particularitățile fiecărui client. Experiența mea profesională acoperă, în principal, următoarele domenii: drept societar/comercial, asociații și fundații, proprietate intelectuală.
Cred în soluții clare, în relații construite pe încredere și în respectul față de omul din fața mea.
Indiferent de complexitatea situației, îmi doresc ca fiecare persoană care îmi solicită sprijinul să se simtă ascultată, susținută și orientată către o soluție justă, clară și potrivită nevoilor sale.
Sunt fondatoarea și președinta Asociației Legisman pentru Educație și Dezvoltare ALED, un spațiu în care educația juridică capătă formă prietenoasă, creativă și umană.
Am pornit acest proiect din convingerea că legea poate fi explicată pe înțelesul copiilor, cu claritate și respect pentru vârsta, ritmul și întrebările lor. În principal, la ALED dezvoltăm programe de educație juridică pentru copii punând accentul pe apropierea dintre reguli și realitatea trăită. Activitățile noastre îmbină expertiza juridică cu pedagogia empatică și comunicarea vizuală, pentru a construi instrumente vii și accesibile: povești, ateliere, materiale educaționale și proiecte în comun.
Am început să scriu într-un moment de transformare profundă: după ce am devenit mamă. La început, latura mea creativă s-a deschis din nevoia de a însoți copilăria cu răbdare și blândețe, spre o lume a adulților care, adesea, pare greu de înțeles pentru cei mici. În același timp, a fost o redescoperire a propriei voci: blândă, jucăușă și profund conectată la emoție, care a adus echilibru în tot ceea ce fac.
Scrisul mi-a deschis perspective noi. M-a învățat că legea poate împrumuta ritmul unei povești, iar educația, vocea unui personaj cu suflet. De fiecare dată când scriu, simt bucurie, sens și recunoștință. Pentru că știu că prin cuvinte pot contribui la un dialog autentic între copii și lumea în care cresc.